BFF ⚓

/
Isabella Waterstar.
Namnet säger och betyder allt för mig. Hon är den jag gillar allra mest i hela spelet och jag skulle defintivt sluta/byta server om hon gjorde det.
Hon är min bff, sis, fluga, banana, gravgrävare, älskade bergsklättrare, Sauli-fan och jeuhfla beug-hater. Jag tycker om dig så sjukt oändligt mycket
 
Jag skulle kunna ge dig alla min SC och JS, alla mina hästar, min karaktär, mitt hus irl, min katt, allt.
 

Varje gång du loggar in på SSO blir jag så sjuukt glad :') Du är så otroligt bra på alla sätt! Älskar din handstil, dina kläder, din personlighet, ditt skratt, din humor, dina humörsvägningar (hahah), ditt sätt att beställa oboy och isglass m.m
 
Du ska veta att alltid om du har några bekymmer, du bara vill snacka, vad som helst, jag finns ALLTID!! Du är en så otroligt nära vän till mig redan både irl och i spelet
 
We're sisters from another mister.
We're sisters from another mother.
 

Du har en av de största platserna in my heart. Och i love you soo
 
 
Det har aldrig, och kommer aldrig någonsin gå en dag som jag tänkt att detta varit tråkigt.
Du är så sjukt rolig, det finns alltid saker att göra med dig! I love you, bestie. Det ska du veta ♥ !!
 
Kraaam

/ Maddepadde ^^
 


Postat av: Isabella Waterstar

♥♥♥

Svar:
Madelyn Friendlee

2013-12-10 @ 16:19:50
http://waterstar.blogg.se
Postat av: Ayooossssssshii

OMG,SÅ SÖTA *-*

Svar: Omg du är sööt Aya ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-10 @ 18:50:59
http://nattstad.se/aya99

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D