Druid Träningen har börjat! *-*

/
Hej på er, alla SS spelare eller bara vanliga besökare ^^
 
Som rubriken säger ~ Min druid träning har kört igång! ~
Kan meddela att det än sålänge är kul, men efter ett tag kommer väl även jag, som många andra, att tröttna xd
 
För dig som inte vet vad druid träning är:
Det är dagliga, blåa uppdrag som man kommer få i ca 1 månad. Man ska alltså samla rykte inom kategorin Solens Cirkel. I de blåa ska du bl.a försöka att inte röra elden, att försöka fly från svarta rök varelser, att kunna veta en del svar på frågor som handlar om Jorvik och att fånga gröna klot.
 
Nåja, det är en del kvar. Men jag tror att jag fixar det.
 
 
Ha det gött!
 
xx
 


Postat av: Ayooossssssshii

Såå fin header du har! <3

Svar: Åh awh, din header är såå sjukt fin med! <33
Madelyn Friendlee

2013-12-15 @ 21:29:31
http://nattstad.se/aya99
Postat av: Esmeralda Silverforce

Ååh, jag saknar druidträningen xP Hoppas nästan att den kommer tillbaka även för de som gjort klart den, jag tyckte den var jätterolig x)

Svar: Haha jaa, verkligen :D Man borde tipsa om de för Support ju ^^ ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-19 @ 17:05:37
http://monokerus.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D