..

/
Hej på er. Nu kommer ett litet avslöjande som några redan listat ut.
 
 
Jaa, jag har bytt till första servern. Anledningar finns men de hade ingenting med personerna att göra vid andra servern, älskar er alla där ju
 
Kram
 


Postat av: Anonym

Hej! Jag är också en tjej på 13 år och undrar hur du vet att du är på just första servern? Vet att det finns flera men man kan väl inte välj server? Eller? Svara gärna vill veta;D

Svar: Hej Andrea! Så glad jag blev att du tittat in på min blogg ^^ Jaa, du har rätt. Det är ganska svårt att veta vilken server man spelar på. Skillnaden mellan server 1 och 2 är ju att första servern startades först. Vilket betyder att det är mindre spelare i server 2. Jag måste erkänna att jag inte förstod detta förr heller. Men om du har några vänner i din server kan du fråga dem, de kanske vet? :) Hoppas du fick hjälp. Kram ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-25 @ 14:29:06
Postat av: Andrea

Det var jag förresten:D

2013-12-25 @ 14:29:46
Postat av: Andrea

Jag heter Vilda Moonstreet på Star stable;D

2013-12-25 @ 14:30:36
Postat av: Andrea

Ok jag menade väljaXD

2013-12-25 @ 14:31:09

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D