Midnightdream, Goldflame & Minilove.

/ Goldflame
Här kommer inlägget om mina nya hästar!
 
 
Min nya arab, Goldflame
 
 
 
 
 Min Overo, Midnightdream
 
 
 
Sist och minst, min ponny Minilove
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tyckte ni? Jag är sjuukt nöjd ♥ Såhär ser det alltså ut i mitt hemstall just nu:
 
 
Xx
 
 
 
 


Postat av: Renee Bluebridge

Omg! Vi har nästan samma starthäst, fast min har svart man och svans istället 8D

Svar: Haha, åh så kul. Twiiins ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-27 @ 20:25:25
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D