Min nya kärlek ♥

/
Hey alla läsare!
 
Jag måste erkänna att jag blivit dökär i benlindor och svansrosetter. Har inte tyckt att de varit så speciella eller så förr, men nu..
En outfit är ju ingenting utan benlindor och svansrosetter. Det som dock är ganska synd är att araber inte passar i svansrosetter. Jag tror också att det är tänkt att man inte ska ha på det. Deras höga svans sticker ju ut från de andra hästarna vilket gör då att de inte passar.
 
 
Detta är nog den sämsta och mest omatchade outfit jag någonsin haft (om man inte räknar med då jag var newbie). Se hur illa det ser ut. Rosa tröja och sedan mörk blått tema på hästen. Samt de bruna stövlarna.
Men snart kommer det en bättre outfit kan jag lova. Håller på att samla som bäst. ^^
 
Vi ses i nästa inlägg
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D