När man står framför ett stort beslut..

/
Hej på er, alla läsare!
 
Har varit väldigt inaktiv idag, både på bloggen och i spelet. Men som ni såg i rubriken så har jag börjat fundera...
 
- Med detta kan jag dock inte riktigt säga vad det handlar om, kan vara irl också. Men jag började tänka och vad tycker ni? Svårt att säga då jag inte delar med mig av detta och inte ger något exempel, men. Hur brukar ni göra om ni står framför något stort? Alltså, vad brukar få dig att komma på slutresultatet? Och hur vet man sedan att man gjort rätt? Känner man det på sig sedan?
 
Detta stora val jag står inför nu kan jag alltså inte dela med mig av, men det kan bra hända att ni får reda på det i slutändan, så håll utkik. :)
 
Kommentera väldigt gärna och berätta hur ni brukar tänka, tar emot all hjälp <3
 
xx


Postat av: Isabella Waterstar

Följ ditt hjärta.

2013-12-16 @ 20:54:28
http://waterstar.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D