Ganska offline dag. ♥

/
Hello alla underbara läsare!
 
Idag började jag tänka på mitt Star Stable - liv. Jag borde verkligen aktivera mig genom att skaffa Instagram, Twitter och så vidare. Vad skulle ni tycka om det? Kommer ju såklart meddela er, läsare, om det i såfall.
 
Och sedan. Tänk om jag skulle skriva ett inlägg var om mina hästar? Varifrån de kommer, rasen osv. Tycker det skulle vara väldigt kul, så hoppas att ni är med på idén. :)
Idag har jag inte varit inne så väldigt länge, har mycket irl. Men jag hann ta en liten uteritt med Wildy. Är verkligen helt sjukt vackert i Valedale nu då det är snö, nog för att det är det annars också men jaa ni fattar. ^^
 
Tack förresten för att ni går in och kollar min blogg varje dag, betyder verkligen guld och ska försöka uppdatera den så ofta som det är möjligt.

Men vi ses i nästa inlägg? Kram
xx
 
 
På en liten galopptur i Valedale. :)
 


Postat av: Christelle Riverwood

Jag tycker det är jätte roligt å läsa små historier om hästarnas personligheter m.m så det får du mer än gärna göra :D

Svar: Haha, åh så bra. Tror jag gör de :D ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-18 @ 18:44:23
http://riverwood.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D