Äntligen Onsdag ^^

/
Hey på er!
 
Nu är det Onsdag och jag är tillbaks. Under de två "data-fria"dagarna har jag mest spenderat tid till skolarbete men har även varit i stallet.

Mest av allt har jag ju kanske saknat Isabella och klubben osv, men de träffar jag ju idag igen 8)
Just nu skriver jag på morgonen så att inläggen senare inte ska komma efter varandra, för de blir ju lite tråkigt eller hur? xd
Btw. Idag är det ju Onsdags uppdateringen! Så taggad. Vi får väll hoppas på Araberna eller något annat kul ^^
 
Eftersom det är Onsdag nu, jag är tillbaks, uppdateringen, mycket som hänt.. Står det mycket på schemat. Idag ska nämligen Issa och jag filma till YT igen, via hennes kanal. Vi ska även ha med oss en till, undrar vem? :)
 
Nu har jag också äntligen gjort en Önskelista inom Starstable. Ska dock inte avslöja något än, men det kommer ta ett tag att samla ihop ^^
 
Här kommer en bild sålänge ^^
 
Detta är jag genom tiderna, vad tycks?
Vi hörs senare!
xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D