Mitt första inlägg, haha ^^

/ Mina vänner ♥
Hey everybodey (dock vet jag att de inte stavas så xd)
Hoppas ni kommer gilla min blogg ^^
Innan jag börjar blogga här och så, vill jag alla att ni ska veta att bakgrunden, headern och allt perfekta är Isabella
Waterstar 's förtjänst <3 Hade ALDRIG klarat av detta utan henne 8) Tack så otroligt sjukt mycket <3
 
Nu började jag fundera över vad jag skulle skriva om.. Men eftersom jag redan typ börjat kan ju detta vara ett "hyllnings-inlägg" åt Issa? ^^ Haha, vi gör så ;)
 
Isabella har jag känt i kanske.. Vet inte exakt hur länge nu, men känns som länge i alla fall. 8) Men hon är så otroligt rolig och snäll och underbar..... Och hon hjälper en alltid *-*
Jag har kanske inte känt henne SÅ länge, men jag vet att jag kommer bli (om vi inte är redan) jätte, mega bra vänner. Det hoppas jag verkligen!
Dessutom älskar jag hennes humor (HAHHA SAULI) och hennes sätt och personlighet helt enkelt :D Jag skulle aldrig göra något med flit som skulle såra henne, usch, kan inte ens tänka mig de xd
 
Haha, Isabella om du ser detta: Du är en otroligt bra kompis, min närmaste på SS. Och jag finns ALLTID för dig <3
 
Vi går i samma klubb, underbara The Swans - Av Calista Queenhaven och vi har samma intressen (Bergsklättring, Wihoo!) osv. Hahaha ^^
 
Vet du inte vem Isabella Waterstar är? (Nog för att alla typ känner till henne 8)) Hon ser ut såhär ^^
HAHHA dock lite redigerat ^^
Haha och bild från dagens bestyr ^^
 
Kolla även hennes blogg, så otroligt bra och läsvärd!
 
 
Tack för att ni läste detta inlägg, kommer komma mer antagligen senare :)
Kram
 
 
 
 


Postat av: Isabella Waterstar

Åh, love you allraste bästaste vän!

Svar: Haha awh, älskar dig med allra bästaste underbaraste <3
Madelyn Friendlee

2013-11-24 @ 19:33:55
http://waterstar.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D