Nytt tema på bloggen!

/
Hey alla <3
 
Gissa vem som fixat allt detta snygga? Isabella såklart, du är en ängel ♥ Vad tycks? Jag blev i alla fall helt dökär i det, alltså vad gör man utan såna underbara vänner? 
 
I morgon.. Blir det GÅD! Fått uppdraget nu och är helt skiet taggad. Såklart får ju en otroligt speciell person vara med på den redan och det är ju såklart till 100 % Isabella Waterstar! Så roligt att dela den glädjen med någon, och gissa vad? Hon levlar till level 15 i morgon! Åh grattis i förskott bestie, så roligt! 
Haha, nu är jag på vår Mac i alla fall, och Starstable finns ju inte ens till Mac's ännu.. Så det blir några random bilder på GÅD som jag hittat på internet. 
Så, väldigt stor och betydelsefull dag i morgon! Isabella levlar och jag får GÅD ^^ Så ingen av oss kan väll sova i natt, haha, vi får se X) 
 
Sov gott allihopa, vi syns i morgon! 
 
xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D