๑ Belöningen ๑

/
Som ni kanske märkte i mitt förra inlägg så har det mesta av dagen gått till att samla stjärnor. Och lägger man mycket tid på något/någon, man sysslar med något länge kreativt - så har det sin belöning.
Jag gick från i morse att ha 32 stjärnor, men nu har jag 65. Så lite tid har jag väll lagt ut på att leta stjärnor.
 
 
Jag är i alla fall väldigt glad och nöjd. Jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta alla. Men med hjälp av Crisse's blogg + Youtube har allt gått galant.
Jag hjälper gärna någon med att hitta vissa stjärnor, men det finns säkert många jag inte minns längre xd Hehe..
 
Kram
 
Xx
 


Postat av: Christelle Riverwood

Härligt :D

Svar: Haha jaa, tack för hjälpen :D
Madelyn Friendlee

2014-01-02 @ 11:07:22
http://riverwood.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D