Dagen jag väntat på..

/ Fritid
Nu kan jag stolt meddela er alla att: Jag är i level 15!
 

Allt tack vare de nya uppdragen i Onsdags Uppdateringen som kom i går. Uppdraget gav tillräckligt med XP för mig att levla så är väldigt nöjd och glad, tack!
 
 
Väntat på denna dag och att detta ska hända mig enda sedan Isabella levlade på andra servern. Men nu, finally har det hänt för mig också! → Next stop level 16. Haha ;)
 
Kram på er!
 
Xx


Postat av: Wilma Sunheart

Finns det lvl 16 ?

Svar: Haha, det finns ju - men ingen kan ju komma dit ännu. Det finns alltså men det måste komma mer uppdrag så att det finns en möjlighet att nå den leveln :)
Madelyn Friendlee

2014-02-01 @ 21:02:10

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D