De glömda hedarna

/ Goldflame
De glömda hedarna är verkligen en plats som åtminstone jag - glömt bort. Det finns inga uppdrag eller blåa, kanske lite fiske ibland - men inte annars, uppdrag eller sysslor där.
Så vad har man där att göra? Då man vill iväg från allt och alla. Då är detta en mycket bra plats.
 
Tänk hur mycket som egentligen är vackert där? Vissa hus är kanske lite nerfallna och träden knotiga och stora. Men helheten är egentligen väldigt vacker. Alla stenar, träd och blommor som växer villt, stora ängar att bara galoppera på..
Jag och Goldie skulle dra ut och fiska där, för vi blev klara med sysslorna och levlingen idag igen, så vi passade på att upptäcka. Vi galopperade över ängarna i högsta växeln och bara njöt. Vilket underbart ställe det är, egentligen!
 
 
 
 
 
 
Trevlig stund i de glömda hedarna har vi haft, du och jag ♥
 
Men nu ska jag och Goldie dra på det riktiga ärendet - nämligen fiska. Vi ses snart ♥ !
Kram
 
Xx
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D