Fortsättning på uppdragen.

/ Fritid
Idag var Onsdags Uppdateringen fortsättningen på uppdragen i Skördebygden! Det kom även nya kläder; kavajer och schabrak. Vad tyckte ni om uppdateringen?
 
Taget från Star Stable Online's hemsida.
 
Idag har jag laddat ner Gimp! Tycker att det verkar väldigt bra och ångrar inte att jag laddade ner det. Men dock har jag ett problem. :/
Jag jobbade med en bild i ca 1 ½ timme och blev till sist nöjd och tyckte att nu var den klar. Men då jag skulle spara den och lägga ut på bloggen så visade bara denna Gimp ikonen och så stod det med röd text att bilden inte gick att visa. Jag försökte flera gånger men det gick verkligen inte. Är väldigt ledsen över det och hoppas att någon vet vad som är problemet och behöver göras. Kommentera gärna i så fall!
 
Är det bara jag som har blivit kär i filmen Frozen? Tycker den är så härlig och älskar tanken bakom filmen. Allt det gjorde mig så inspirerad så jag satte mig vid ett bord och började rita av Elsa Frozen. När bilden är klar kan jag lägga ut den så får ni kommentera vad ni tycker. Men glöm inte att jag endast är 13 år och inte är bra på att rita, sämre än dig, Mel <3

Kram på er! Och kommentera gärna om ni vet vad jag ska göra med Gimp, tacksam isf :)
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D