Härliga sommar kvällar ஐ

/ Fritid
Igår kväll när jag blev klar med alla uppdragen, tänkte jag "varför inte stanna till i Skördebygden en stund?" Me and mah goldhie är ju faktiskt väldigt sällan där. Så vi tog en lugn galopp tur lite. Och man började tänka på sommaren osv. Vad man saknar den, eller åtminstone jag!
Tycker att vintern inte är så speciell när julen är över. Då är det mer en årstid man längtar att ska ta slut. Men visst, vintern är sjukt fin men gah vad kallt det är!
 
Jag brukar stå och vänta på bussen i 5-17 minuter varje morgon och man hinner bokstavligt frysa ihjäl under den tiden. Och dessa sommarkvälla, sommarlovet, ledigheten! Längtar ihjäl mig *-*
 
 
Ibland om det har hänt något irl kan det vara väldigt skönt och bra att logga in på Star Stable och träffa alla goa vänner där! Finns så många gånger som ni, min underbara vänner på ss, har gjort mig väldigt glad. Tack för att ni finns här, och jag finns ju såklart för er också!
Kram på er!
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D