Hjärnsläpp xd

/ Fritid
Förra veckans Lördag fick man veckopeng, som alla andra Lördagar. Och mitt lilla problem denna vecka är; vad ska jag spendera det på?
 
 
Mina Star Coins har legat i ryggan nu i 3 dagar utan att veta vad de ska användas till. Jag är säker på att jag hade allt på klart till vad jag ska slösa och samla till men nu är allt bortblåst. Vad tycker ni? Har ni några ideer?
 
Xx


Postat av: Renee Bluebridge

SPARA! ;D

Svar: HAHA, det är ju alltid smart :D <3
Madelyn Friendlee

2014-01-27 @ 23:37:22
http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Cryss. (:

OM du ska spendera, kanske ett nytt hår?
Eller jordjacka? Jag vet inte haha ~ Själv tycker jag som Renee, spara ! ♥

Svar: Bra tips! :D <3
Madelyn Friendlee

2014-01-28 @ 08:16:19
http://ssocrystal.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Tycker att du ska spara

Svar: Haha, okejj. Tack för tipset! :)
Madelyn Friendlee

2014-01-31 @ 15:20:16

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D