Madde is back!

/ Fritid
Nu hoppas vi att detta lilla besök håller i sig. Jag loggade in på sso igår kväll och lade märke till hur mycket jag faktiskt hade saknat det. Eller mest är det alla underbara människor där.
 
Denna helg har jag mycket som står på schemat, så det blir antagligen inget spelande alls då.
Fredag - Lördag. Sover jag över hos farmor och farfar. På Lördagen efter det, drar vi till våra kusiners kusiner. ^^
På Söndag kommer en av våra vänner till familjen så det tar ca hela dagen. På kvällen ska jag uppträda.
 
Så inte mycket tid kvar till spelande. Varken bloggning, sso eller Sims. Men jag hoppas att ni har en bra helg och att LWO's event bli bra! Hinner tråkigt nog inte vara med på det, hur mycket jag än skulle vilja :c
 
 
Back to work. Sprickor, levlande och mata pållarna. Snacka om semester har man haft!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D