Mina Sims 3 ^^

/ Fritid
Tänkte att det skulle vara kul att fota till bloggen mina sims 3 spel och göra det till ett inlägg. Visserligen handlar det inte så mycket om SSO men skulle vart kul ändå.
 
 
Jag har alltså:
 
The Sims 3 (Spelet som behövs för att kunna använda andra spel)
Destinations Världen (Man kan resa till Frankrike, Kina och Egypten)
Drömjobb (Namnet säger mycket, man får mer yrken)
Kvällsnöjen (Du kan bli vampyr, bo i lägenhet m.m)
Rampljuset (Mer yrken - jonglör, DJ, trollkonstnär, akrobat och sångare)
 
Alla dessa spel rekommenderas om du spelar The Sims 3!
 
Nu ska jag logga in en sväng så ska vi se om det blir ett riktigt sso inlägg senare! :)
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D