Nattlig Fika ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ

/ Natt Bestyr
I natt har jag och Amanda dragit runt och fikat mitt i natten rent utsagt x) Haft en jätte kul stund med dig, haha! Vi stack till både Jarlaheim Café och Wolf In Hell (HAHHAHA).
Men vi red bara till WHI för att äta Ed's berömda macka.. ^^
 
 
 
Hoppas det blir mer av detta! ♥
 
Kolla in hennes blogg! Amandas blogg   <---
 
Sedan stack jag även till Västkobbens på en annan fika med Carina Longpaw, eftersom hon inte hade någon att vara med och Manda hade loggat ut. 
 
 
Efter två kaffekoppar, en milkshake och en citron macaron var vi mätta och belåtna för att avsluta detta nattliga fikande. Nu är klockan snart 3 hos mig, så dax att gå och sova kanske? x)
 
Godnatt på er ♥
 
Xx
 
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D