Är faktiskt lite orolig.. :s

/ Natt Bestyr
Igår blev jag hotad på riktigt, därför är jag lite orolig just nu.
 
 
Jag ska berätta hela historien för er, eftersom jag bara har en bild - och ni inte vet vad som står ovanför.
Jag hade gjort allting på mitt konto. Levlat, tagit skattjakten, gjort sprickorna osv. Sedan loggade jag in på Bellas sida, för att levla och göra om allting jag gjort på mig.
När jag kom till Vingården för att levla hennes häst, fick jag en kommentar på Instagram. Hon hade tappat bort sin mobil så hon kunde bara få tag på mig på det sättet. Hon bad att jag skulle logga ut från Bella, så att vi kunde hänga. Jag blev ju såklart vääldigt glad, eftersom det var så länge sedan hon loggade in. Så, jag gjorde det och loggade in på Madde.
 
Jag följde med henne då hon levlade och gjorde sysslorna, eftersom jag själv redan gjort dem. Då chattade vi i grupp. Och sedan kom denna Daniela.
Hon frågade först vän på mig, och jag svarade "Ja" eftersom jag svarar ja, på alla. Och så började hon skriva i 'Säg' att jag skulle bjuda in henne i grupp. Så jag förklarade att vi helst ville chatta ensamma eftersom det var så himla länge sedan sist, men för att vara snäll så skrev jag "vi kan bjuda in dig senare (:".
 
Och det är där som bilden kommer in. Bella sade att jag skulle igga henne. Det kändes så elakt så jag började galoppera iväg och gömde mig. Jag fick bort henne, jag hade level 15 häst - inte hon. Och sedan när jag gömt mig och vände mig om, stod hon där. Uh, vad obehagligt!
 
Hon hotade att anmäla mig, men seriöst. Även om vi skulle bjudit in henne till grupp, så förstår man ju att hon kanske ändå inte skulle varit så kul att vhatta med? Vilken bra början! Och hon borde väl ha varit nöjd med att hon kunde komma med senare? Eller har jag fel? :/
Nåja, jag iggade henne och det var nog smart gjort, men har ännu skuldkänslor. Jag frågade Bella om hon trodde att hon faktiskt skulle anmäla mig, och Bella frågade: för vad?" och jag:"för att vi inte bjöd in henne i grupp." Och Bella:"gud, vad vi är kriminella." Och det är ju visserligen sant. Vad tycker ni om detta? :/
 
Xx


Postat av: Izabella Darknight

Tycker de e jobbigt med sånna där som tänker anmäla en bara för att man kanske inte känner dom eller man är med en kompis o då inte vill prata med en stranger :/ Jag hadde bara sagt att jag levlar med en kompis o gått x)

Svar: Åh, jaa. Det var första gången för mig - så jag vet ju inte om hon faktiskt menade allvar, hoppas verkligen inte det. Tänk om sso raderar min karaktär eller ngt? ;o <3
Madelyn Friendlee

Postat av: Lily Winterstar

skaip nu <3 (ps. jobbigt, sjukt störande människa det är)

2014-07-08 @ 12:07:13
Postat av: Lily Winterstar

ps. om hon anmälde skulle sso inte bry sig, du har inte brutit mot ngn regel <3

Svar: <3
Madelyn Friendlee

2014-07-08 @ 12:07:36
Postat av: Rännan Blåbro

Men vilken sjuk unge, fick sån lust att träffa henne och argumentera upp henne i ansiktet ;___; puss på dig Pekka <3 du gjorde inget fel <3

Svar: Oh, så snäll du är <3 <3 Puss på dig med finaste Sherlock <3 <3
Madelyn Friendlee

2014-07-09 @ 20:48:34
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D