Bakgrundsbilden..

/ Smått & Gott
Idag började jag tänka lite över denna bakgrund som Star Stable har på sin hemsida.. Den är ju ofc väldigt fin och de har fått själva bilden väldigt bra, men det är många som klagar över att den ser ut som något helt annat spel, och de kan jag förstås hålla med om.
 
 
Men efter ett tag började jag tänka att, liksom tänk om det kommer se ut såhär sedan? Åtminstone en grej som jag känner igen, är den gröna piké skjortan som tjejen längst fram har på sig. Och där bland dessa berg så kan man ju skymta Silverglade slottet, eller hur?
Hästarna tror jag att kan komma i framtiden, måste erkänna att jag tycker att huvudet, liksom mulen till öronen ser ut som en fjording. Resten passar ju inte så bra, men påriktigt det är ju nästan exakt!
 
 
Om man liksom tar bort manen och så, är det ju precis likt - enligt mig, då såklart. (:
 
Och när det kommer tillbaks till bilden, så måste det ju vara ett område som kommer öppna, det kan inte alls vara omöjligt. Men det stället måste ju vara väldigt öppet (så att man kan se Baronessans slott)..
 
 
Här har jag på något sätt försökt rita ut hur jag tänker, och jag tror nästan på min egna teori, själv. Man ser baronessans slott därifrån för man märker ju att det är väldigt långt bort, eftersom man inte kan urskilja ens Vingårdens tak.
När man reser till 'Tid och rum' så visas det ju att det är där i närheten som man befinner sig. Där finns ju även en ingång till ett oöppnat område. Men det lär vi ju veta mer om sedan också.
 
Sedan har jag inte heller någon tanke om hur Dinodalen kan se ut. Men jag gissar att det inte är den, om man ser ovanför Valedale så märker man att det mest kommer bestå av snö. Men, vi får se. :D
 
Bara lite tankar, det är inte alls säkert att det stämmer! Kram på er
 
Xx
 
 
 


Postat av: Rännan Blåbro

Omg, jag tror på din teori om att det är där uppe som de tagit bilden *-* <3

Svar: Åh, vad glad jag blir 8D <3 Hoppas att det stämmer för området ser ju sjukt vackert ut *-* Så, man skulle nog inte ha så mke emot det ifall om det öppnade ngn gång :D ♥️
Madelyn Friendlee

2014-07-10 @ 20:14:22
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D