BRÖLLOP!

/ Mina vänner ♥
Först, nej det är inte mitt bröllop, haha. I såfall skulle jag ju såklart meddelat om det på förhand. Nejj, mina fina kompisar Adde och Feebz gifte sig! Så glad för er skull!
Dock så kom jag 40 minuter försent (!!) Dessutom var det tänkt att jag skulle vara brudtärna åt Feebz, men nejj så blev det ju inte. Förstår inte hur jag lyckades med det, jag tänkte på det tidigare idag och när man väl loggade in märkte man hur mycket klockan var.
 
Men tack & lov så lyckades jag vara med en stund i alla fall, och det var väldigt kul - trots att jag missade den mest spännande delen.
 
 
 
Lilla Adde fastande i en backe och kunde inte trycka någonstans, så hon stod och dansade "Smågrodornas dans" helt 4 ever alone i backen, HAHA.
Sedan kom ju jag och Feebz och liksom försökte skugga och hjälpa henne. Men allt slutade med att hon måste transporteras hem, haha.
 
 
Måste säga att det var ett väldigt kul och fint bröllop, så långt jag var med. Blev verkligen glad att jag blev inbjuden ^^
 
Och ni läsare som såg framemot levlingskartan, förlåt så mycket. Men jag kom hem från min kompis ganska sent och orkade inte blogga. Jag loggade in på min kompis konto ett tag och hjälpte henne, men jag ville också läsa och se på det nyaste avsnittet av PLL. Men allt hinner man inte med i livet, haha. Madde kommer med sina visdomsord. X)

Kram på er!
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D