❂ Dag 1 ~ Om mig ❂

/ Smått & Gott
Har ju för ett litet tag sedan skrivit ner hur det gick till när jag blev med i Star Stable, men eftersom dag fyra kan tolkas som sin historia med sso, ska jag inte länka det inlägget och så, ännu. Well, nu ska jag börja på.
 
Jag heter Madelyn Friendlee på Star Stable, server 1 - Air Star. Jag kallas för lite annorlunda saker, om jag ska vara ärlig; Pekka, Maddut och Pikachu bl.a. Men mest kallas jag Madde, och måste erkänna att jag HATADE det smekamnet när jag började spela - då ville jag bli kallad för Lynn, så en av mina bästa vänner från tidigt av mitt spelande, kallar mig ännu för Lynn. Ville ju bli kallad det för det är ju ganska likt mitt irl namn, Linn. Men nu är det okejj med Madde, haha. :3
 
Jag är väldigt artig höll jag på att säga, men det kan jag väll ändå inte påstå, då tycker ni läsare att jag är väldigt ego.. Haha, nejmen jag är lite skämtgalen av mig. Jag skämtar och gör narr av allt och alla, vilket kan vara både positivt och negativt.. Jag älskar att göra folk glada och älskar mina vänner över allt annat, säger dock det väldigt sällan - men det ska ni veta. <3
 
Just nu bor jag i Fort Pinta med mina 9 hästar, Brightmagic, Wildpearl, Supernova, Goldflame, Midnightdream, Minilove, Hotpepper, Summerbeauty & Babygirl. Älskar dem verkligen, fast de inte är så mycket mer än några hästar på en skärm. (Hoppas att inga mammor ser detta inlägg som har barn som spelar sso och inte vill att de ska vara medvetna om verkligheten.)
Jag har ju också väldigt dåliga sidor, tyvärr - men det har väll alla? xD T.ex så kan jag bli arg ganska lätt, och då är jag sjukt långsint av mig. Och myycket annat, men det hoppas jag inte att jag ska behöva ta upp, haha.
 
Jag har alltid varit blond på sso, förutom en gång när jag så gärna ville ha en ny frisyr, men bytte väldigt snabb - trivdes inte alls.
 
     
 
Här har ni mig genom åren, i utseende alltså. Förlåt för kvalitén på vissa bilder och att de har "lite" olika storlekar. En stor fail är ju att jag har på samma hatt på 3 bilder *pinsamt*, men det råkade sig och så har jag ju inte mängder med kläder heller.. xd
 
Nu är detta inlägg klart, hoppas att ni fick en liten sammanfattning över mig som person, och hoppas att ni gillade det! Kom nyss hem så nu ska jag testa Onsdagsuppdateringen, hoppas att de lyckats. Fortsättningen kommer ju imorgon. Kram på er!
 
Xx

 
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D