❂ Dag 2 ~ Min Starthäst ❂

/ Brightmagic
Detta inlägg är till min fina starthäst, Brightmagic. Här har ni länken till hur jag hittade honom och lite andra uppgifter: HÄR
 
Brightmagic är en av de hästar som betyder mest för mig. Han har somsagt accepterat mig trots att jag var newbie, och jag har accepterat honom för att han inte "vågade" gå till Star Rider områdena. (;
Min fina Brightmagic/Brittan/Brighty. <'3
 
Däremot gillar jag inte namnet så mycket, men det känns så himla konstigt att ändra namn på sin starthäst, eller hur? Han har varit med mig på åtminstone hälften av alla uppdrag på Jorvik. Och jag älskar hans färg faktiskt, vit och brun man. Förr ville jag att han skulle vara helvit, men nu är jag glad att det inte blev så. Tycker han är så fin som han är, haha <3 
 
Dock är det synd att jag rider honom sjukt sällan. Har aldrig tid att bara rida mina hästar, utan all tid går åt att levla upp dem. Nu red jag ut honom en sväng vid Fort Pinta och tog denna natt bild!
 
 
Jag tycker så mycket om honom. Ibland kan jag bara stå och mysa med honom i stallet. Han har varit med om så himla mycket, bergsklättra, andra servern, uppdragen, äventyr och en massa upptäckande. Nejj, jag har varit alldeles för lite med honom på sista tiden. Tror jag ska dra ner och köpa ett äpple åt honom! Kram på er!
 
Xx
 


Postat av: Cryss.♥

Hej Madde!
Du kanske inte känner igen mig om jag nämner namnet Isabella Waterstar kanske du får lite att tänka på :D
Jag flyttar snart till server 1 (Air Star) då vi hamnar i samma klubb, så vi ses där! :D ♥

Svar: Hello, cryss! Jadå, jag minns dig hur bra som helst, men förstår inte riktigt. Ska du alltså byta till Air Star och komma med i LWO? I såfall blir det jätte kul att se dig igen! Kram
Madelyn Friendlee

2014-07-25 @ 20:28:44
http://ssocrystal.blogg.se
Postat av: Cryss.♥

Japp precis så :) Kram

Svar: Åh, så kul fina du. Ses där! <3
Madelyn Friendlee

2014-07-27 @ 07:58:04
http://ssocrystal.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D