Lite shopping blev det ;_;

/ Shoppat
Idag har jag köpt stora, småa saker + en hemsk sak jag meddelade Support om. Kommer dit snart, först ska jag fråga - vem är detta?
 
 
Bilden är inte så lyckad, men det är en bild iaf, haha. Alltså det är jag, och jag ser faktiskt nästan exakt ut som Bella - och det är ju synd, för det är inte meningen att härma av henne. Men jag älskar mitt nya utseende, faktiskt. Har alltid gillar denna frisyr och köpt stor påfyllning i min garderob (har endast 11 Sc kvar nu, hehe) men ska försöka fixa mera shopping sedan - skäms över hur lite kläder jag har.
 
Men nu till den dåliga saken.
Är det bara jag som varit med om detta; att saker man har köpt, är inte borttaget ur butiken. Många saker jag köpt har ju då en tom ruta, som det ska vara, men det är också väldigt många saker som inte är borttagna ur butiken fast jag vet att jag köpt dem!
Så är det med bl.a benlindor, svansrosetter & så såg jag en sadel idag som fanns i butiken fast jag hade en sån osv.. Nåja, det som hände var att jag hade glömt bort att jag hade en sådan benlinda så jag köpte en till och det visade sig vara exakt samma! Jag har alltså dublett av ett par benlindor, som ser helt likadanna ut. Och det slösade jag ca 70 Sc på!
 
 
(Dålig bild) Blev sjukt arg och ledsen över det, de var inte kul alls. Jag meddelade Support, för jag tycker inte att det ska behöva vara så. Man ska inte kunna köpa dubletter, allt man har köpt ska vara borttaget, naff said.
 
Har ni varit med om detta? :c
 
Xx


Postat av: Rännan Blåbro

Hade du de första benlindorna på en annan häst när du råkade köpa det andra paret benlindor? För jag har hört att om man lägger exempelvis det vita stora schabraket på en häst som står i hemstallet, och sen rider en annan häst så kan man köpa det schabraket igen :o inget jag testat själv dock cx ♥

Svar: Jaa, det har du faktiskt rätt i <3 Om jag hade det på en annan häst så gick det att köpa, det är så himla dåligt - tycker verkligen inte att det ska behöva vara så. Slösade ju Starcoins på något helt onödigt jag redan hade. :/ Reggo sade idag att det bara finns vissa spelare som har det problemet, inte alla alltså. Därför var det nog bra att jag mejlade support, men gah vad de är långsamma att svara. Skickade in ett sms till dem för en månad sedan och har ännu inte fått svar X) <3 Kram på dig! <3
Madelyn Friendlee

2014-07-21 @ 09:35:02
http://bluebridge.blogg.s
Postat av: Lily Winterstar

det är bara med hästgrejer detta funkar, det funkar så att om man har grejerna på en häst kan man köpa de igen, så behöver man inte byta mellan hästarna B) tycker det är en rätt bra sak B)

Svar: Jaa, det har du egentligen också rätt i, men jag gillar ändå inte den "funktionen" om det är så, alltså. Vill inte slösa något på en dublett.. Men just det är en helt okejj grej (: <3
Madelyn Friendlee

2014-07-21 @ 22:45:10
http://winterztarz.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D