Ny hääst!

/ Onsdags Uppdatering
Igår kom min underbara -trumvirvel- arab till Friendlee familjen!
 
Är verkligen väldigt nöjd och fick ju "provrida den" på Bellas konto, så det gjorde saken bättre. Älskar den! Nu lyckades jag även att ta 3 bilder, med min vackra *host* systemkamera (;
 
 
 
 
Välkommen Babygirl! Om någon av er har tips på smeknamn, är det bara att kommentera :'D
Förresten, det är ju sjukt många som gör denna utmaning av Esme, så jag tänkte testa den. Börjar imorgon. (:
 

Hoppas inte folk tror att jag liksom härmar er, men man vill ju vara inne - eller hur, haha? 8D Och så är det ju Onsdagsuppdatering imorgon också! Gash vilket långt inlägg detta blev X)
 
 
Undrar vad som händer imorgon då? Bara jag som är taggad på att Tobbe ska komma, men ändå sjukt störd över att han aldrig kommer? Nu får ni skärpa er, haha. Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D