Smått & Gott

/ Smått & Gott
Idag har jag haft väldigt fullt upp igen. Jag har levlat alla banor på både min och min bästii's konto, och så har jag ju träffat på denna, haha.
 
 
Alltså verkligen ingen kritik eller hat mot klubben, men klubbnamnet HAHA. Verkligen bra där!
 
 
Jag fick 10 000 Jorvik Shillings! Då måste man ju nog tänka efter lite, vad man ska köpa alltså. Men jag visste ju att detta skulle hända så jag stack som på beställning till Västkobbens för att köpa slitna jeans. Och nu ligger de i min garderob *-*
 
 
Sedan har jag ju också varit inloggad på min fina kompis konto! Ibland är det faktiskt riktigt skönt att rida omkring och hjälpa henne och så plingar det inte så mycket i chatten heller eftersom hon nästan aldrig loggar in. ^^
Jag har träffat på både Iza och Reggo men ingen vet ju såklart att det är jag så jag slapp dem, puh! Haha, skämtade <3 <3
Dessutom så är det helt fantastiqe att rida denna makalösa häst! Jag älskar den! Så vi kan säga att jag provrider den, och det är väldigt bra. Nejj nu ska jag logga in en sväng på Bellson igen - hon ska köpa en till häst! Jag ska bara ta någon random och döpa den till det sämsta namnet som finns. Haha, nejj. Vi har kommit överens på Kik om namnet och hästen. Kram på er!
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D