Blogg läsning :3

/ Fritid
Ikväll tog jag det bara chill och läste en massa bloggar, hörde på musik, åt godis och red omkring i Jorvik. Levlandet blev klart efter bara 1 timme ~ men orsaken fick ni ju veta tidigare.
 
Har också funderat på om jag skulle skaffa en funktion till bloggen som gör att det spelas låtar under tiden man läser - fast frivilligt att klicka på 'play'. Ni vet säkert vad det är? (:
Tidigare idag blev jag populär med 'Åskviggens Cirkel' när jag bara gjorde några sprickor. Hade ingen aning om det, så en vääldigt kul överraskning!
 
 
Nu är det bara sista rundan kvar och jag är beundrad! *-*
 
Sedan red jag ju på i Jorvik också och började tänka på hästarna jag ska köpa/samla till. Har bara 2 hästar som jag är 100 % säker på att jag ska köpa, och de båda kommer här.
 
 
Detta är min ABSOLUTA favorit för tillfället. Tycker den är så himmelens vacker och charmig. Älskar färgen och kombinationen med svart man & svans. Jag är helt dökär kort sagt. Denna blir absolut den första jag ska köpa när jag har lite cash på kontot, haha. 8)
 
 
Man kan aldrig ha för många andalusier, eller hur? Denna är fantastique på alla sätt och färgeeen så much love in one picture. Finns ju en tinker som har precis samma utseende, liksom färgen. Men har redan levlat en tinker då - och orkar inte börja om (är kind of lat) så jag tänkte att jag kunde köpa denna istället? Dessutom har jag funderat på den länge, ända sedan den kom faktiskt.
 
Så det är dehär hästarna jag ska satsa på, när jag väl slår till. Vi ses imorgon! Kram
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D