En skön ridtur med Summerbeauty

/ Fritid
Precis som jag lovade så kommer mitt efterlängtade *host* inlägg här.
Jag fortsatte att levla finaste Summerbeauty idag, och hon levlade. Blev väldigt glad för det men levlingen är inte helt klar ännu ~ så förhoppningsvis levlar hon ännu en level till idag.
 
Hon var väldigt mjuk och i bra form, så vi tog oss smidigt fram. Hon börjar även bli bättre på att hoppa, hon var inte helt klart tränad i hoppningen när jag köpte henne. Men det börjar bara gå bättre och bättre, och är väldigt tacksam för det. Idag testade jag även en helt ny stil på henne, nämligen western.
Hon passade utmärkt i det, så jag antar att det är henne jag kommer rida på västern lektionerna som hålls av Jennifer Starrock i LWO. Har även fotat några bilder idag från ridturen, vad tycker ni?
 
 
 
 
 
Detta var alltså min västern outfit. Allting matchade ju inte, men jag håller på att lära mig. ^^
 

 
Nu har jag även kommit på smeknamn till alla mina 8 hästar;
 
Brightmagic ~ Aka Brighty
Wildpearl ~ Aka Pärlan
 
Supernova ~ Aka Nova
Goldflame ~ Aka Goldie
 
Midnightdream ~ Aka Middie
Minilove ~ Aka Melon
 
Hotpepper ~ Aka Peppar
Summerbeauty ~ Aka Bea
 
Där var dem! Vi får se om jag bloggar ännu mer idag, har ju redan skrivit 3 inlägg.. Hehe.. Har nämligen en massa ideér till inlägg nu, när jag haft paus så länge. Kram på er!
 
Xx
 


Postat av: Mäsen 💛

Fina smeknamn XD Älskar "Melon" 💙🍈

Svar: Hahah, taack :D
Madelyn Friendlee

2014-06-25 @ 19:57:28

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D