Lurade Iza HAHA ♥

/ Mina vänner ♥
Idag vaknade jag 14:00 fast det är inte ens mitt rekord.. Och nu ikväll så kommer jag dra till en kompis och sova över, se på film & sånt. Det betyder att jag varken kan vara inloggad eller blogga ikväll, fast det kan bra hända att jag fixar ett tidsinställt inlägg.
Okejj, detta hände idag när jag loggade in.
 
 
 
 
HAHA kul start när man loggar in. Sedan hade ju Manda och jag en "Horsewalk" som vi kallar det, fast med mina hästar denna gång.
Okejj, nu ska jag levla ungefär 1 h till och sedan ska jag börja dra till min kompis. Ha det bra, och så hoppas vi på ett tidsinställt senare!
 
Xx
 


Postat av: Rännan Blåbro

Men vilka naughty vargar ;) <3

Svar: HAHA eller hur? :'D <3
Madelyn Friendlee

2014-06-30 @ 17:50:15
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D