My evening 8)

/ Midnightdream
Ikväll har jag levlat klart och redigerat bilder. Men jag har även umgåtts mycket med Wirre och Rännan loggade in ett tag också!
Wirre hjälpte mig att hitta dagens skattjakt vilket var en prickig rosett (för mig alltså). Sedan började vi snacka lite om mitt land och finska osv, haha. Jag frågade henne vad hon kunde i finska och det ända hon kunde var svärord, haha
 
Sedan dansade jag ju på diskot lite forever alone, och slutade kvällen med att ta en natt ritt med finaste Middie. Jag är nämligen klar nu med levlandet av Bea, och den efterlängtade level 15 bilden kommer imorgon! Här kommer två bilder jag redigerat om ikväll:
 
 
 
Vad tycker ni? Hoppas ni haft en riktigt mysig kväll och så önskar jag Rännan en riktigt härlig och fin resa imorgon! Just nu, behind the screen, sitter jag i mina nya Dr Denim byxor, hahha. Kan inte ta ögonen från dem - älskar dem!
Nejj nu ska jag kolla om Manda hade tänkt logga in ^^ Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D