Nytt rekord och ny vänskap. ♡

/ Mina vänner ♥
Först och främst vill jag tacka er så otroligt mycket för fina kommentarer och meddelanden i spelet om bilden jag jobbat med så länge. Jag blir så otroligt glad när ni skriver så och förstår att man inte slösade timmar i önödan
Så tack, tack och tack !
 
Sedan kommer jag till det som inlägget handlade om. Jag slog nämligen just (när jag levlade) rekord i 'Lilla Hoppbanan' och kom på Top List! För många är det ju normalt och så, men inte för mig, haha. o.o
 
 
Och min söta Bea håller på att levla till level 15. Så himla lite kvar, så man kan förstå att det börjar gå bättre med rekorden x) Hoppas verkligen att hon levlar idag, men jag får skylla mig själv om hon inte gör det - eftersom jag inte blev klar med levlingen igår och de flesta banorna gjorde jag så sent (02.30 jag vet!). Vet inte om ngn varit med om det, men om man levlar så pass sent så får man inte banorna nästa dag, eftersom det räknar det som nästa dag, att man levlat nästa dag (och nej, skulle inte komma in på ett jobb där man ska förklara saker, är väldigt dålig på det :§)
 
Well, det hände igår - så Skördebygdens och GÅD's banor fick jag inte idag. Wiho, liksom..
Okeyy, nästa sak, fick 2 nya härliga vänner igår och på ett väldigt udda sätt HAHA
 
 
HAHA well, båda tjejerna är verkligen hur snälla och schyssta som helst. Så, en kul händelse var det ju på kvällen ^^ Nåja, nu ska jag fortsätta levla och jobba på ett inlägg som kommer senare.
Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D