Nyårslöften ✿

/
Vad har ni för nyårslöften? Och kommer det bli lätt att klara av dem? Kommer det ta hela 2014?
 
 
Mina Nyårslöften Är:
 
♦ Att försöka få upp bloggen i statistik.
♦ Skaffa mer hästar, förhoppningsvis kommer hästön detta år.
♦ Få ännu mer vänner på första servern, men ändå inte känna sig bunden till spelet eller någon.
♦ Att skriva minst 1 inlägg om dagen ~ om jag inte är bortrest.
♦ Försöka skaffa alla benlindor och svansrosetter, utom de jag inte tycker är så fina.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Lite sånt. Kan hända att jag lägger till något om jag kommer på. Jag lovar inte att allt eller något kommer hålla, men jag ska försöka det bästa jag kan så ska jag göra att likadant inlägg nästa år och se vad som fungerat.
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D