Aktiv O.O

/ IRL
Jaha, denna blogg kommer förhoppningsvis inte - men håller på att gå mot - som mina andra bloggar jag haft. Först har man värsta blogglusten, vill blogga om precis ALLT och när det gått några månader rinner hela bloggsuget ut i sanden bara. 
 
Mina två andra bloggar jag haft, en som handlar om mig och mitt liv IRL och en annan som handlar om online hemsidan MovieStarPlanet. Båda två har slutat med att jag skriver: "Jag ska bli mer aktiv och försöka fortsätta blogga!" "Nu har jag börjat blogga igen" osv. Men så går det några månader och så skriver jag ursäkter på ursäkter. Bara sådanna tråkiga inlägg. 
Jag vill ju absolut inte att det ska hända så med denna blogg. Jag har lagt ner mest tid på denna och ni kan inte förstå hur länge jag hållt på att redigera, dock syns det inte bra :/ 
 
Dock vill jag ju inte heller att det ska gå som med Amandas blogg. Allting börjar handla om Sims 3 istället (jag har ju också börjat spela det igen och lägger ner min fritid på det istället för sso). Hennes blogg är väldigt bra, så #nohate till dig Amanda :) Men det känns lite som att man skulle börja blogga om sport i en matblogg t.ex ^^
 
Hoppas inte att ni vill sluta läsa pga detta lilla avbrott. Jag VILL verkligen försöka, men det är inte så lätt :/
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D