Bästa tajmingen

/ Fritid
Hela mitt sso spelande brukar alltid dröja till kvällen. Då är jag alltid trött, orkar inte spela och är helt slut efter en jobbig skoldag. Men då jag loggar in och bara matar hästarna, så är ju ingen från klubben inne. Och det är så synd.
 
 
Såhär ser det alltså ut varenda kväll. :c
 
Tycker detta är oerhört synd, man vill ju träffa alla i klubben och kanske snacka med dem en liten stund innan man loggar ut. Men jag loggar in så sent så jag har ju bara mig själv att skylla xD
 
Jag vill även vara med på alla events som ordnar, men jag har så mke irl och helt enkelt inte slipper åt datorn ibland. Men jag ska försöka förbättra mig, i risk på att jag kanske kickas ut ur klubben annars.
Kram på er!
 
Xx


Postat av: Renee Bluebridge

Aldrig att jag kickar ut dig ur klubben på grund av lite oaktivitet Madde! :oo <3

Svar: Haha awh <3 <3 Där lyftes "en tung börda från mina axlar" eller hur man säger det, haha :D
Madelyn Friendlee

2014-01-28 @ 17:14:27
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D