Café Röda Hajen

/
Idag har även jag som många andra, varit på Café. En riktigt bra uppdatering, Sso! Jag gillar verkligen denna känsla att man antingen bara kan sitta, eller beställa.
Ett annat plus som jag lagt märke till är att de serverar olika godsaker på varje café. Och vad mysigt det är, påminner väldigt mycket om cafeer irl.
 
 
Dessutom gillar jag servitörernas utstyrsel, men gah vad kallt det måste vara! Hon går omkring i kortärmad - det snöar och det är is på vattnet. Hon måste få bra lön, tänker man ju.
 
På ett vis är det skönt att komma iväg från allt och bara sitta där och äta, om man säger så. Jag beställde en Rosa Läsk. Jag och Goldflame gjorde det vardagliga levlandet så båda två blev väldigt törstiga. Jag tog min läsk och Goldie fick lite vatten i Stall Gyllenbladet.

Men hur många finns det, kanske många undrar? Jo, det finns café vid Västkobbens Fiskeby, Wolf Hell Inn, Café utanför Jarlaheim, Fort Pinta, Marios Observatorium, Valedale och Firegrove.
Btw ~ Väldigt bra uppdatering! Många + !
 
Kram
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D