En härlig ridtur

/ Wildpearl
Ikväll när jag matade hästarna lade jag märke till att mitt hö var slut, så jag hoppade på Wildpearl för att dra till butiken som ligger precis bredvid stallet.
När jag hade köpt höet tänkte jag; "nej nu struntar vi i sysslorna, och bara rider iväg härifrån!"
 
Jag lyssnade på Dark Horse med Katy Perry under tiden. Och vilken känsla! Man var där på riktigt. Man galopperade runt hela Jorvik och levde livet, haha :D
 
Länken till låten hittar ni här: Katy Perry ~ Dark Horse
 
Älskar den låten, passar ju med hästarna dessutom!
Btw. Eftersom turen egentligen skulle leda till att köpa hö, red jag Wildpearl totalt "vilt". Hade ingen träns och red barbacka. Synd dock att hon inte är svart, annars skulle det passa perfekt. Men det jag märkte var att hon passar in med sina ljusa färger i Gröndal och stranden utanför Gyllenbladet.
 
En otroligt fantastisk ridtur! Sällan jag njuter så mycket av att rida på sso. <3
 
 
Hoppas att det blir mer av sådanna fantastiska kvällar! Ha det gott!
 
Xx


Postat av: Rännan

Mys ;D

Svar: :D <3
Madelyn Friendlee

2014-01-29 @ 21:59:02
http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Viktoroa Catpaw

As fin blogg! Kommer du kanske ihåg mig från server 2? Om det då vad du x) Och du redigerar så fint ooo ^^

Svar: Heej Viki! Självklart minns jag dig! Awh, tack så otroligt mycket. Din blogg är så otroligt vacker med! Ska länka <3 Kram till er från första servern ^^ <3
Madelyn Friendlee

2014-01-29 @ 22:16:49
http://viktoriacatpaw.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D