Oj oj oj..

/ Fritid
Hm.. Ett dammkorn, och inte bara ett. Där är ett till! Och vad är det där för skräp som yrar i luften?
 
Jag erkänner, jag har inte bloggat på en dag + idag. Jag loggade inte ens in igår! Många tänker säkert, vad är det med henne? Hon har ju en blogg, lixom?!
Well, här kommer min ursäkt *typ alla håller för ögonen* : Jag har börjat satsa mer på irl och tycker det är viktigare. Dessutom har min sso lust försvunnit för ett tag, och det känns mer som något man måste göra än ett intresse. Men den lusten kommer nog tillbaks så småningom.
 
Btw - nu kommer nog alla bli arga. Men precis som Amanda Lightfield (länk i namnet!) har jag mer fått upp ögonen för sims och att ladda ner till det osv. Jag har inte kunnat spela det förr så, kom på att jag kunde ladda ner det till min dator och det fungerar galant. Så glad för det, älskar verkligen Sims.
Men jag vill verkligen bli mer aktiv och försöka. Bara mitt så kallade intresse skulle visa sig. Men under min lilla paus, och då menar jag kort paus, får ni hålla ut!
 
Men en grejj missar man ju inte! Onsdags Uppdateringen i morgon!
 
 
Och något mer historiskt händer i morgon. Då kommer PLL (Pretty Little Liars) ut på Swefilmer! Någon annan som ser på det, och vem tror ni att är A?



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D