Redigerar galen!

/ Mina vänner ♥
Idag kom mitt lilla intresse för att redigera upp igen. Kul är det men det blir inte så bra. Finns så många personer på sso som är födda till att redigera! Gah, man blir inspirerad *-*
 
Jag började kolla omkring mina gamla bilder och hittade bilden där jag fikar med Amanda :D Tänkte att det skulle vara kul om jag gav en länk till hennes blogg och lade ut denna redigerade bild.
Sedan började jag tänka ännu längre - Tänk om jag skulle göra så till många av mina nära och kära? Redigera lite och sedan ge länk i ett inlägg? Det skulle ju vara kul, så vad tycker Ni om det? :D
 
 
Fixade in lite hårförlängning, ram och text. Haha, lade inte så mycket tid på den och detta kom väll som en liten oväntad överraskning, till och med för Amanda :D
 
Bloggen hittar ni HÄÄÄÄÄR
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D