Star Stable utan uppdatering?

/ Fritid
Hur skulle sso se ut utan Onsdagsuppdatering? Det skulle bli dötrist med sanningens ord. Star Stable Online är unikt med just uppdateringen. Vad jag känner till finns det ingen annan som uppdaterar olika varje gång, fixar oftast det som spelarna vill och varierar sig.
 
Tänk er det. Man skulle inte få något nytt alls! Gahh vad tråkigt det skulle vara. Jag menar, man skulle ha alla kläder i hela Jorvik, gjort alla uppdrag, kommit så långt det går, ha endast en häst, ingen skördebygden eller Gyllen Åsarnas Dal. Nejj det går ju knappt att tänka sig. Allting skulle vara så enformigt och alla skulle säkert se likadanna ut också.
Så Tack Star Stable för att ni jobbar med Onsdags uppdateringen varje onsdag och gör oss spelare nöjda och glada. Detta var bara något jag funderat över och kanske var värt att ta upp, jag vet inte ;)
 
 
Dessutom hittade jag ett fotografi från min mormor då hon var ung. Visst liknar hon mig? ;)
Så detta låg alltså i mitt hemstall längst bak i garderoben venne hur det hamnat där. Nejj nu ska jag börja fixa lite irl också. Ska på bio i morgon, så kan hända att det inte blir så sjukt lång aktivitet. Men vi hörs finisar!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D