Ändrade planer

/ Fritid
Nu kommer detta bli ett mycket kort och tråkigt inlägg. Det blev ändrade planer i mitt schema så jag sover över hos min kompis en natt till. 
 
Det innebär att inläggen jag lovade, kommer imorgon istället. Och jag kommer inte kunna logga in heller. Så, om ni sett mig rida omkring och göra normala saker, inte Madde saker alltså, så var det min fina syster som ställde upp med inloggningen. 
Igår fick jag även den sjukt fint redigerade bilden av bästa Manda. Den kommer upp imorgon, verkligen otroligt tacksam och nöjd. 
Sedan är det ju också Onsdagsuppdatering imorgon, så då måste ju den bilden dyka upp! 
 
 
Okejj, men nu ska ni ha det så sjukt bra ~ så syns vi imorgon! Kram på er! 
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D