Mandas redigerade bild

/ Mina vänner ♥
Nu är jag hemma från min fina kompis jag spenderat 2 nätter med. Så, nu är Madde tillbaka och inloggad. Funderade dock att logga in en snabbis på andra servern mot kvällen. De flesta jag känner är inne då.
Men nu ska ni få se Amanda Fastdaughter (länk) 's underbara redigering. Älskar den med stort Ä *-*
 
 
- Före -
 
 
- Efter -

Tycker den är så himla vacker och förändrad! Och se vad bra hon har fått fötterna! Mitt ben ser dock ut att ha ett litet hack, men det gör VERKLIGEN ingenting. <3 <3 Jag blev helt klart nöjdare än vad man kan vara så ger helt klart 10/10 <3
Kram på er!
 
Xx


Postat av: Manda

En liten miss av mig :3 men vad glad jag blir att du gillar den :D <3

Svar: Nejdå, det var knappt värt att ta upp. Det var ingenting <3 <3 Tack SÅ SÅ mycket <3
Madelyn Friendlee

2014-07-02 @ 19:42:06
http://fastdaughter.webblogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D