Bra avslutning på kvällen <3

/ Mina vänner ♥
Igår kväll när jag bara skulle logga in snabbt, ganska sent - träffade jag på finaste Manda. Det gjorde så att jag stannade längre än tänkt, men ångrar verkligen inte det, bara fina och underbara ord om henne. <3
Började med att spana in hennes häst (Araben som är på 1a plats på min lista *-*) och så började vi prata om outfits och så vidare, så vi stack till hennes hemstall i Jorvikstallet och så visade hon upp sin vackra outfit.
 
Sedan drog vi till Jarlaheim och gjorde G.E.D blåa. Mycket roligare att göra dem med någon Och efter det galopperade vi (min häst, level 14 - hennes level 1) tillbaks till Jorvikstallet och så hade hon en uppvisning av alla hennes 10 hästar hon hade i stallet för tillfället. Verkligen sjukt fina!
 
 
 
Hade en otroligt kul avslutning på kvällen igår Du är amazing, Manda ~ det ska du veta
Om hon loggar in ikväll, bestämde vi att det är min tur att visa upp mina hästar. Ska ju bli kul det också, är dock väldigt dålig på att visa upp hästar HAHA. Ett exempel är ju när jag skulle rida runt för några i klubben och visa min tinker så att de kanske kunde bestämma sig. Well, jag skulle visa upp mina moves genom att hoppa över skördetröskan och det slutade med att jag skickades hem. Ganska pinsamt..
Sedan märkte man hur de skrev i klubbchatten: "Vart försvann hon?" "Jag ser henne inte längre.." "Madde, vart är du?"

Nåja, kommer väll ett till inlägg idag, eftersom Bea levlar till 15 idag! Kram på er
 
Xx


Postat av: Manda

Tack själv fina du! Behövde sällskap så det var bara bra att du loggade :D
Puss <3

Svar: ♥♥♥
Madelyn Friendlee

2014-06-28 @ 16:18:06
http://fastdaughter.webblogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D