Lightning Wolves order ♞

/ Bilder
Detta inlägg handlar om klubben jag är med i Lightning Wolves Order, LWO. Jag älskar verkligen klubben och känner att jag inte vill byta igen. Har träffat nästan alla mina fantastiska vänner där, och tycker om varenda medlem samt ledare
Har också alltid varit fascinerad av vargar - tycker att de är så sjukt söta och majestätiska. Bl.a därför joinade jag klubben, och det är en sak jag varken glömmer eller ångrar. Trivs så himla bra och vet att jag inte skulle ha något att göra utan denna fantastiska klubb, ni betyder såå mycket
 
Och ett stort tack till Rännan som grundade klubben, du är verkligen en otroligt fantastisk ledare. Hennes blogg hittar ni häär --> Renee Bluebridge <-- kolla in den, verkligen en fantastisk bloggare.
Sedan har vi ju också underbara Mel som också är en klubbledare med Rännan. De båda två jobbar jätte mycket för att klubben ska bli så bra som den är, och det är inte världens lättaste uppgift. Mel jobbade bl.a med ett kadrilj program åt klubben i 3 timmar! Snacka om att offra sig Hennes finaa blogg --> Melissa Silverforce <--
 
Finns ofc så himla många fler underbara i klubben, men skulle bli ett för långt inlägg annars, hoppas att ni förstår Det var iaf de 2 klubbledarna. Vill du också joina klubben? Då tycker jag verkligen att du ska kolla in våran hemsida, och ställa dig i kö: Lightning Wolves Order

Igår och idag har jag jobbat väldigt länge med en bild som beskriver mig som person i LWO. Eller i alla fall, min samhörighet till LWO. Blev själv mycket nöjd. Vad tycker ni?
 
 
Alla vargar i klubben får efter 2 månaders medlemskap i flocken/klubben - ett eget Vargsjälsnamn. Mitt är 'Eldvän'. Tycker det låter väldigt vackert och mystiskt, haha. Gillar namnet väldigt mycket.
 
Hoppas att ni gillade detta inlägget, och var inte rädd - Ställ Dig I Kö. Jag lovar, du kommer inte ångra det.
 
"Once A Wolf ~ Always A Wolf"
 
Xx
 


Postat av: Jennifer Starrock

Vilket fint inlägg och jättefin bild!! Mitt själsnamn är Månstjärna, tror jag cx

Svar: Oh tack såå mycket, Jen <3 Oh så vackert namn :D
Madelyn Friendlee

2014-06-26 @ 22:45:36
http://Jenstarrock.blogg.se
Postat av: Rännan Blåbro

Såå fint inlägg, och jag tackar dig också för att du ville gå med i LWO och göra flocken större <3 <3

Svar: Åh,Tack finaste. Och tack SÅ mycket för att du skapade klubben <3 <3 Ily <3
Madelyn Friendlee

2014-06-26 @ 22:49:28
http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Amanda Fastdauhter

Åhh vad fin bild Maddis <3
Tack för du är med i klubben fina du :D

Svar: Åh tack såå mycket fina Mammut <3 <3Klubben skulle också vara så mycket tommare utan dig, love you <3 <3
Madelyn Friendlee

2014-06-26 @ 22:50:12
http://fastdaughter.webblogg.se
Postat av: Melissa Silverforce

LWO är, och kommer alltid var den finaste klubben <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Jaa, håller med till 101 % <3 <3 <3 <3 <3
Madelyn Friendlee

2014-06-26 @ 22:52:58

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D