Mina fina hästar just nu. ♥

/ Hästarna
Eftersom det gått ett bra tag sedan jag bloggade här, så har jag ju somsagt hunnit skaffa 2 nya hästar.
Hotpepper och Summerbeauty.
 
Denna bild tog jag idag, när jag vaknade. Därför ser mitt hår ut som det gör.. Well, här har ni alla mina hästar för tillfället. Som ni förhoppningsvis förstod så är ju hästen längst ut till vänster och hästen tredje till höger mina två nyaste.
Just nu håller jag på att levla min tinker, Summerbeauty. Hon är för tillfället i level 11 och tränas dagligen.
 
En grej jag inte riktigt tänkt på så mycket förrän nu, är smeknamn till mina hästar. Har ni några förslag, för det skulle vara så mycket lättare då (:
Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D