Lite Smått & Gott.

/ Smått & Gott
Nu är dagen kommen, jag har skaffat hela klubboutfiten. Väldigt glad över det! Konstigt nog tog det bara 1 vecka att samla ihop allting, men jag har jobbat flitigt och samlat alla pengar som går - så att jag kunde ha på mig den igår. Väldigt ledsen över att jag inte kunde komma, såg otroligt mycket framemot det. :'/
 
 
 
 
Nu har jag hela klubb outfiten!
 

Vill du också gå med i Lightning Wolves Order ? Tveka inte, och gå in på lwosso (länk här) om du vill gå med i en mysig klubb med förhoppningsvis snart många medlemmar, gott folk och roliga event. Verkligen urbra klubb, så ansök! Vem vet, kanske du slipper med? :)
 
Idag har jag även fått sprickor. Glad borde man kanske vara, men inte jag. Jag vet ju vad det innebär och hur sjukt mycke tid man måste lägga på det för att slutligen bli beundrad. Har nu alltså väldigt lite kvar till level 15, men jag hoppas på att försöka levla denna vecka. ♥
 
Jag ska även börja ta detta 'header projekt' på allvar och faktiskt börja jobba och lägga ner tid på den. Jag vill att den ska bli bra och få läsarna att vilja stanna, haha. Det är ju trots allt ett nyårslöfte.

Och ni läsare & vänner som t.ex kommenterat bilden på mig irl, tack så otroligt för kommentarerna. Blir nästan rörd av det ni skriver. ♥ Ni gjorde min dag :')
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D