Soo close *-*

/ Smått & Gott
Detta inlägg är tidsinställt, eftersom jag är påväg till min mormor och morfar just nu.
Alltså, jag kan inte fatta det. Det är snart slut! (Och jag pratar inte om någon kille, haha) Jag tänker på sprickorna!
 
 
Jag har kämpat i evigheter utan att nästan aldrig kollat in själva metaren. Men nu gör jag det, och det är så himla kul att se att jag inte har mycket kvar jag gissar på bara några små dagar 8D
 
Jag kommer ju inte kunna skärmdumpa, så jag gissar att jag blir klar med sprickorna när jag är hos M&M (HAHHAHA, godiset). Men ha det bra så länge! Kram på er!
 
Xx


Postat av: Rännan Blåbro

Grattis! Du är ju snart klar :D <3

Svar: Jaa, åh jag vet! Är äntligen klar nu - åh vad skönt! Kommer aldrig få se dendär Rosa grejen igen *-* <3
Madelyn Friendlee

2014-07-15 @ 19:10:06
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D