Server 2

/ Smått & Gott
Hoppas att ni inte blev oroliga och trodde att jag bytt server, för det har jag inte gjort. Nej, imorse - efter att ha läst en del "server 2" bloggar som jag läste förr, så bestämde jag mig för att kolla in server 2 lite.
Jag skapade ett nytt konto eftersom jag visste att jag kommer flyttas till server 2, alla nya konton flyttas ju dit just nu eftersom första servern är troligtvis full.
Än sålänge har jag inte träffat några jag känner från förr, sjukt många nya har kommit och många många fler är i level 15. När jag ännu var där så var det endast 2 styckn i level 15, Calista Queenhaven & Isabella Waterstar.
 
När jag loggade in och började om - uppdragen i Moorland och fightningen med Loretta... Man saknar den tiden. När man hade allt framför sig, alla uppdrag och fina vänner som jag träffat nu. Det ända jag gjorde på den tiden var att hoppas att min fina bästis loggade in. Då hade jag ingen dator som kunde ha SSO, vilket ledde till att jag bara loggade in 5 gånger i halvåret.
Den enda som kunde ha sso på sin dator var min mormor och morfar (det var även hos dem jag blev med från början i sso). Men min mormor och morfar bor 6 timmar bort, så det var hemskt. Ända sedan från första dagen jag loggade in, blev det mitt absoluta favorit spel - och det är det ännu. När jag väl loggade in hos dem spenderade jag 12 timmar genom att BARA rida runt i Moorland och Fortpinta, lyssna på den fina musiken och njöt av den vackra naturen. Så hade jag det i 2 år.
 
Första veckan jag blev med tänkte jag ju direkt att jag ville bli Star Rider. Det var min högsta dröm. Jag red alltid ut till gränsen man kunde gå & tittade och drömde om Star rider området. Jag funderade på vad som fanns på andra sidan och vilket fantastiskt äventyr som väntade. Jag såg hur alla SR red ut och när de hoppade. Hoppningen älskade jag! Det såg så himla vackert ut och drömde t.om en natt att jag kunde hoppa i sso!
Men min fina bästis just då (som var star rider) lät mig logga in på hennes konto och uppleva SR världen. Gash, vilken fantastisk dag det var! Jag hoppade över allt, på saker man inte ens kunde hoppa över, över stenar och staket och försökte hoppa på taken osv. Det var en dröm dag för mig.
Jag försökte ju också hoppa i SGB men blev besviken när man inte kunde hoppa där. Just då var det den bästa dagen i mitt liv, och gissa hur känslan var när jag loggade ut från hennes och loggade in på mitt eget?
 
 
Jag antar att ni nu förstår hur himla mycket jag älskar och älskade Star stable? Och vilken otrolig livsnjutare och drömmare jag var då. Nu när man tänker tillbaka så uppförde jag ju mig som ngn Disney Prinsessa som drömde om livet utanför slottsmurarna, HAHA.
 
Nejj, nu ska jag sluta tänka tillbaka och logga in på Madde. Ha det bra!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D