❂ Dag 7 ~ Min favorittävling ❂

/ Fritid
Denna är inte så lätt, eftersom det finns många tävlingar som jag gillar. Men efter lite funderande så bestämde jag mig; min favorit tävling är ponnyloppet!
 
 
Förlåt för dålig bild. Jag gillar ponnyloppet för det är så himla lätt att komma på High Scores och så är det så speciellt, eftersom man bara kan rida det med en ponny. Dessutom älskar jag musiken!
 
Andra banor jag gillar är Baronessans ofärdiga hoppbana och Jorvikstallets elittävling. Den ofärdiga hoppbanan är bra, för den är kort och smidig och elittävlingen gillar jag bara annas, vet inte. Ända sedan den tävlingen kom så älskade jag den, för jag älskar ju musiken till den också. Dock är det väldigt lätt att faila i den, och det är ju ett litet minus. Kan ju också hända att det bara är jag som failar i den hela tiden, haha.
Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D