Levling :'D

/ Mina vänner ♥
Idag har jag levlat och varit med Rännan, och det är verkligen inget jag ångrar - har haft så himla kul! Bästa levlingen på vääldigt länge! Jag har även hunnit köpa en hjälm och Ränn har bytt hemstall till GÅD!
 
 
 
Rännan, du ska veta att du betyder så himla mycket för mig - en glädjespridare och en fantastisk person! Jag är också så himla glad att jag bytte server, annars skulle jag aldrig träffat dig! Är såå glad över att ha en sån underbar person som dig i mitt liv, älskar dig. <3 <3
 
Idag levlade jag även upp min finfina pownie till level 15! Därför ser ni mig rida babygirl på dessa bilder! Men en kort sammanfattning av dagen: Varit med fantastiska rännan och skapat minnen, HAHA - t.ex Sköbi och Jawa <3 Kram på er, och kram på dig rännan - du gjorde verkligen min dag idag, och vi måste verkligen göra om detta! <3 <3
 
Xx


Postat av: Rännan Blåbro

HADE SÅ FRUKTANSVÄRT ROLIGT IGÅR PEKKA, LÄTT EN AV DE BÄSTA PÅ VÄLDIGT LÄNGE <3 HAHA SKÖBI O JAWA, BÄST XD
ÄLSKAR DIG OCKSÅ <3 <3

Svar: HAHAHHAH JAA, JAG MED! <3 <3 HAHAHA, SKÖBI KOMMER NOG INGEN FÖRSTÅ OCH JAWA BORDE MAN TIPSA TILL SSO SUPPORT OM ATT HA I CAFEER HAHAHAH <3 <3 ILY <3
Madelyn Friendlee

2014-08-10 @ 10:43:29
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D